۵-۵) محدودیت های تحقیق
-
- در این پژوهش اثر الگوی مدیریت منسجم خدمات بر روی وفاداری نگرشی و رفتاری سنجیده ایم می توان سایر انواع وفاداری را شناسایی کرد و تأثیر ۸ps را بر روی آنها اندازه گیری نمود.
-
- در این پژوهش فقط وفاداری مشتریان شرکت بیمه ایران سنجیده ایم می توان وفاداری مشتریان سایر شرکت های بیمه ای را مورد بررسی قرار داده و به مقایسه بین این شرکت ها بپردازیم.
-
- در این پژوهش وفاداری مشتریان شرکت های بیمه ای مورد بررسی قرار گرفته است می توان تأثیر هشت عنصر الگوی مدیریت منسجم خدمات را بر روی وفاداری مشتریان سایر شرکت های خدماتی نظیر بانک بررسی نمود.
-
- این تحقیق در سطح استان گیلان صورت گرفته است می توان دامنه آن را توسعه دهیم و آن را در سطح کشور مورد سنجش قرار دهیم.
-
-
- در اینجا برای اندازه گیری میزان وفاداری مشتریان از از الگوی مدیریت منسجم خدمات استفاده شده است می توان سایر الگوهای سنجش وفاداری نظیر مدل سازمان های پاسخگوی سریع، مدل رضایت مشتری اروپایی، تصمیم گیری چندمعیاره و … را برای اندازه گیری وفاداری مشتریان مورد استفاده قرار داد.
-
-
- عدم همکاری مناسب برخی از مشتریان شرکت بیمه در تکمیل پرسشنامه و کم اهمیت جلوه دادن موضوع پژوهش
-
- کمبود منابع دست اول و سوابق تحقیقاتی مستقیم در مورد موضوع پژوهش
-
- عدم دسترسی مناسب به سایت های معتبر انگلیسی برای دریافت مقالات انگلیسی
منابع :
-
- تاج زاده نمین ، آیدین ، اله یاری ، سمیرا، بررسی وفاداری مشتریان ( مطالعه موردی : بانک تجارت شهر تهران )، ۱۳۸۹ .
-
- حقیقی کفاش، مهدی، اکبری، مسعود و لالیان پور، نوشین، عوامل مؤثر بر وفاداری بیمه گذاران ( مورد مطالعه : شرکت بیمه ایران )، فصلنامه صنعت بیمه، سال ۲۵، شماره ۱، بهار ۱۳۸۹، شماره مسلل ۹۷، صص ۷۵- ۹۵
-
- حمیدی زاده، محمد رضا، حاجی کریمی، عباسعلی، بابایی زگلیکی، محمد علی و طباطبایی نصب، سید محمد، طراحی و تبین مدل فرآیندی وفاداری مشتریان ( مورد پژوهی : بانک های خصوصی ) ، نشریه کاوشهای مدیریت بازرگانی، سال اول، شماره دوم ،پاییز وزمستان ۱۳۸۸٫
-
- حمیدی زاده، محمد رضا، غمخواری، سید معصومه، تعیین سطح وفاداری مشتریان با بهره گرفتن از مل سازمان های پاسخگوی سریع، پژوهش های مدیریت، سال اول، شماره دو، زمستان ۱۳۸۷، صص ۶۱-۸۲ .
-
- خورشیدی، غلام حسین،کاردگر،محمد جواد، شناسایی و رتبه بندی مهمترین عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان با بهره گرفتن از روش های تصمیم گیری چند معیاره ( مطالعه موردی : بانک مسکن )، چشم انداز مدیریت، شماره ۳۳، زمستان ۱۳۸۸، صص ۱۷۷-۱۹۲٫
-
- خاکی، غلامرضا، روش تحقیق در مدیریت، مرکز انتشارات علمی دانشگاه آزاد اسلامی، ۱۳۸۲٫
-
- رنجبریان، بهرام، بازاریابی و مدیریت بازار، شرکت چاپ و نشر بازرگانی وابسته به مؤسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی، ۱۳۷۸، تهران، ص ۲۰ .
-
- روستا،احمد، داور،ونوس و عبدالحمید، ابراهیمی، مدیریت بازاریابی ، انتشارات سمت ،چاپ سوم،۱۳۷۷ .
-
- رهنورد، ف، توانمند سازی کارکنان گامی به سوی مشتری مداری، فرایند مدیریت توسعه، شماره ۵۹، ۱۳۸۴ .
۱۰-رضائیان، علی ، رضازاده برفوئی، حجت الله ، ارائه الگوی بهینه آمیخته بازاریابی خدمات با هدف افزایش خرید بیمه نامه های عمر و پس انداز(مطالعه موردی : شرکت بیمه آسیا استان تهران ) ، فصلنامه صنعت بیمه، ۱۳۸۶، سال ۲۲ ، شماره ۳، صص ۳-۳۱ .
۱۱-سالار، جمشید، رابطه آمیخته بازاریابی و رفتار مصرف کننده، ماهنامه تدبیر ، ۱۳۸۵ ، سال هفدهم ، شماره ۱۷۶، صص ۲-۱ .
۱۲-سراج، تهمینه، شناسه،بررسی میزان رضایتمندی بیمه شدگان از عملکرد بخش در مانی سازمان تأمین اجتماعی شهرستان فیروزکوه، پایان نامه کارشناسی ارشد ،۱۳۷۷٫
۱۳-شاه سمندی، پرستو، داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری، مجله صنعت خودرو، شماره ۴، ۱۳۷۹٫
۱۴-طالقانی،محمد، تقی زاده، محمدرضا، اثر عناصر الگوی مدیریت منسجم خدمات بر میزان تمایل به خرید بیمه نامه های عمر و پس انداز ( مورد مطلعه : شرکت بیمه ایران ، شهر رشت ) ، فصلنامه صنعت بیمه، سال بیت و پنجم ، شماره ۲، تابستان ۱۳۸۹، شماره مسلسل ۹۸، صص ۲۷- ۵۰ .
۱۵- عاملی، آنژلا، تبیین و ارائه الگوی بازاریابی خدمات به منظور افزایش کارایی امور مالیاتیکشور، پژوهشنامه اقتصادی، ۱۳۸۳، دوره ۴، صص ۶۲-۷۷ .
۱۶-عباسی؛ محمدرضا، صالحی، صبور، اثر بازاریابی داخلی بر مشتری مداری در صنعت بیمه ( مورد مطالعه : شرکت های بیمه در سطح شهر تهران )، پژوهشنامه بیمه ( صنعت بیمه سابق )،سال بیست و ششم ، شماره ۲ ، تابستان ۱۳۹۰، شماره مسلسل ۱۰۲، صص ۱۴۵-۱۷۶ .
۱۷-علیپور، حمیدرضا،فروز شهرستانی، مجتبی، ارزیابی تأثیر کاربرد اصول مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM) بر وفاداری مشتریان بیمه ایران در استان گیلان، پایان نامه کارشناسی ارشد، تابستان ۱۳۸۸٫
۱۸- عدل طباطبائی، سید علی، صفری گیری، مریم، بررسی علل عدم توسعه بیمه های مسئولیت مدنی و ارائه راهکارهای مناسب جهت توسعه آن ( منحصر به پزشکان حرفه ای متخصص در شهر تهران ) ، پایان نامه کارشناسی ارشد، ۱۳۷۹٫
۱۹- عبدالوند، محمد علی، بازاریابی رابطه مند، ماهنامه تخصصی بازاریابی، شماره ۸۰، ۱۳۷۹، صص ۳۴ -۴۱ .
۲۰- فرهنگی، علی اکبر، سمینار انجمن مدیران صنایع بازاریابی، تدبیر ، شماره ۲۹، دی ۱۳۷۱، ص ۶۵٫
۲۱- قره چه ، منیژه ،دابوئیان، منیر، وفاداری کارکنان در تعامل با وفاداری مشتریان صنایع خدماتی، دوفصلنامه علمی – پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین ، سال اول، شماره سوم، پاییز و زمستان ۱۳۹۰ .
۲۲- کاتلر، فیلیپ، آرمسترانگ، گری (۱۳۸۵ )، اصول بازاریابی، ترجمه علی پارسائیان، انتشارت ادبستان، تهران، چاپ پنجم، جلد ۱، صص ۳۳-۴۰۴ .
۲۳- کاتلر، فیلیپ، آرمسترانگ، گری (۱۳۸۵)، اصول بازاریابی، ترجمه علی پارسائیان، انتشارات ادبستان، تهران، چاپ پنجم، جلد ۲، صص ۷۳۹-۷۶۰ .
۲۴- کریمی، آیت (۱۳۷۶)، کلیات بیمه، انتشارات بیمه مرکزی ایران، تهران، چاپ دوم، صص ۳-۵۲ .
۲۵- کیگان، وارن جی (۱۳۸۳)، مدیریت بازاریابی جهانی، ترجمه عبدالحمید ابراهیمی، انتشارات دفتر پژوهش های فرهنگی، تهران، چاپ سوم ، ص ۲۱٫
۲۶- کاتلر،فیلیپ، آرمسترانگ، گری (۱۳۸۴)، مدیریت بازاریابی، ترجمه فروزنده،ب، تهران، نشر آتروپات، چاپ دوم .
۲۷- کاتلر، فیلیپ ( ۱۳۷۹)، کاتلر درمدیریت بازار، ترجمه رضایی نژاد،ع، تهران، نشر فرا، چاپ اول .
۲۸- کارت رایت، راجر(۱۳۸۳)، ارتباط با مشتری، علی پارسائیان، انتشارات ترمه، چاپ اول.
۲۹- گیلانی نیا، شهرام، حبیبی، مهدیه، تأثیر استراتژی بازاریابی بازاریابی رابطه مند بر میزان وفاداری مشتریان ( مطالعه موردی : شرکت های بیمه استان گیلان )، پایان نامه کارشناسی ارشد، ۱۳۸۸ .
۳۰- لاولاک، کریستوفر، رایت، لارن ( ۱۳۸۲)، اصول بازاریابی و خدمات، ترجمه ابوالفضل تاج زاده، انتشارات سمت ، تهران، صص ۳۱-۲۲۵ .