۳-۹-۲- پایایی ابزار اندازه گیری ۸۸
فصل چهارم تجزیه و تحلیل دادهها
۴-۱- مقدمه ۹۱
۴-۲- ویژگی جمعیت شناختی پاسخ دهندگان ۹۲
۴-۳-آزمون اهمیت عوامل موفقیت مدیریت دانش در سازمانهای دانش محور ۹۴
۴-۴-آزمون توانایی سنجش عوامل موفقیت مدیریت دانش توسط شاخصها ۹۹
۴-۵- مطالعه موردی ۱۱۳
۴-۵-۱- معرفی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو ۱۱۳
۴-۵-۲- ضرورت به کار گیری مدیریت دانش در ستاد ویژه توسعه فناوری نانو ۱۱۵
۴-۵-۳- آمادگی برای مدیریت دانش ۱۱۷
۴-۵-۴-ارزیابی آمادگی مدیریت دانش در ستاد ویژه توسعه فناوری نانو ۱۱۸
فصل پنجم نتیجه گیری و پیشنهادات
۵-۱-مقدمه ۱۴۲
۵-۲-خلاصه فصلهای پیشین ۱۴۳
۵-۳-نتایج و یافتههای تحقیق ۱۴۶
۵-۴-چارچوب نهایی شده در این تحقیق ۱۵۱
۵-۵- مقایسه نتایج پژوهش با تحقیقات قبلی ۱۵۳
۵-۶- پیشنهادات مستخرج از پایان نامه ۱۵۶
۵-۷- پیشنهاداتی برای پژوهشهای آینده ۱۵۹
فهرست منابع ۱۶۱
پیوستها ۱۷۳
فهرست جدولها | ||
---|---|---|
عنوان | صفحه |
جدول ۲-۱- انواع دانش ………………………………………………………………………………………………………………………۲۱
جدول ۲- ۲- رویکردهای فرایندی و تعاملی در مدیریت دانش …………………………………………………………۲۹
جدول ۲- ۳- مروری بر سایر چارچوبهای مدیریت دانش ………………………………………………………………..۳۴
جدول ۲- ۴- عوامل حیاتی موفقیت مدیریت دانش مستخرج از ادبیات موضوع ……………………………….۵۵
جدول ۲-۵- عوامل حیاتی موفقیت مدیریت دانش در سازمانهای دانش محور مستخرج از ادبیات…۶۲
جدول ۳- ۱ - عوامل و شاخصهای موفقیت مدیریت دانش در سازمانهای دانش محور ………………..۷۴
جدول ۳- ۲ - آزمون آلفای کرونباخ ……………………………………………………………………………………………………..۸۹
جدول ۴-۱- ویژگیهای جمعیت شناختی خبرگان پاسخگو به پرسشنامه اول ……………………………………۹۳
جدول ۴-۲- اطلاعات قسمت اول پرسشنامه اول (اهمیت عوامل) …………………………………………………….۹۵
جدول ۴- ۳- آزمون دو جملهای قسمت اول پرسشنامه اول (اهمیت عوامل) ……………………………………۹۶
جدول ۴- ۴- رتبه بندی و تعیین میزان اهمیت عوامل بر مبنای آزمون فریدمن ……………………………..۹۸
جدول ۴- ۵- توانایی سنجش شاخصها برای عامل پشتیبانی و تعهد مدیریت عالی ……………………..۱۰۰
جدول ۴-۶ -توانایی سنجش شاخصها برای عامل ساختار و زیرساختهای سازمانی ……………………۱۰۱
جدول ۴-۷-توانایی شاخصها برای سنجش عامل توسعه سرمایه انسانی و اجتماعی …………………….۱۰۳
جدول ۴-۸ -توانایی شاخصها برای سنجش عامل فرهنگ سازمانی ………………………………………………۱۰۴
جدول ۴-۹-توانایی شاخصها برای سنجش عامل الگوبرداری و اندازه گیری عملکرد ……………………….۱۰۶