۰۰۰/۰
۶۳۵/۰
اثر ارتباطات بر رضایت مشتریان
جدول۴-۱۶) آزمون رگرسیون بین ارتباطات و رضایت مشتریان
برای فرضیه فرعی دوم تحقیق مدل معنی داری بدست آمده است. سطح معنی داری بدست آمده برای تاثیر متغیر ارتباطات بر روی رضایت مشتریان، کوچک تر از پنج صدم می باشد، که به همین دلیل، با اطمینان ۹۵ درصد فرض H0 رد و فرض H1تایید می شود و این تاثیر معنی دار می باشد، در نتیجه فرضیه تحقیق پذیرفته می شود. شدت تاثیر برابر ۵/۶۳ درصد می باشد، با توجه به علامت بتا مشاهده می شود که جهت این تاثیرمثبت می باشد. ضریب تعیین نیز برابر ۴۰۴/۰ می باشد این به این معنی می باشد که ارتباطات حدود ۴۰ درصد تغییرات رضایت مشتریان را پیش بینی می کند.
۴-ارزش مشترک بررضایت مشتریان بانک ملی بندرانزلی تاثیر مثبت می گذارد.
ارزش مشترک برروی رضایت مشتریان بانک ملی تاثیر نمی گذارد :
ارزش مشترک برروی رضایت مشتریان بانک ملی تاثیر می گذارد :
نتیجه
سطح معنی داری
بتا
ضریب تعیین
شدت رابطه
تایید فرضیه
۰۰۰/۰
۵۳۱/۰
۷۲۸/۰
مقدار ثابت
۰۰۰/۰
۷۲۸/۰
اثر ارزش مشترک بر رضایت مشتریان
جدول۴-۱۷) آزمون رگرسیون بین ارزش مشترک و رضایت مشتریان
برای فرضیه فرعی دوم تحقیق مدل معنی داری بدست آمده است. سطح معنی داری بدست آمده برای تاثیر متغیر ارزش مشترک بر روی رضایت مشتریان، کوچک تر از پنج صدم می باشد، که به همین دلیل، با اطمینان ۹۵ درصد فرض H0 رد و فرض H1تایید می شود و این تاثیر معنی دار می باشد، در نتیجه فرضیه تحقیق پذیرفته می شود. شدت تاثیر برابر ۸/۷۲ درصد می باشد، با توجه به علامت بتا مشاهده می شود که جهت این تاثیرمثبت می باشد. ضریب تعیین نیز برابر ۵۳۱/۰ می باشد این به این معنی می باشد که ارزش مشترک حدود ۵۳ درصد تغییرات رضایت مشتریان را پیش بینی می کند.
۵-همدلی بر رضایت مشتریان بانک ملی بندرانزلی تاثیر مثبت می گذارد.
همدلی برروی رضایت مشتریان بانک ملی تاثیر نمی گذارد :
همدلی برروی رضایت مشتریان بانک ملی تاثیر می گذارد :
نتیجه
سطح معنی داری
بتا
ضریب تعیین
شدت رابطه